čtvrtek 4. ledna 2018

Knižní inventura 2017

Na přelomu roku se obracíme v myšlenkách a vzpomínkách. Zpytujeme svědomí... Tolik snědených tun čokolády! Tolik vypitého alkoholu/kafe! Tolik zbytečně nakoupených hloupostí! Tolik slov, která bychom nyní nejraději vzali zpět! Tolik promarněných příležitosti se neválet doma s knihou a jít mezi lidi. Ehm, pardon... To poslední nemyslím vážně.

Rok 2017 jsem na svoje věrné a voňavé papírové přátele neměla tolik času, ale i tak se domnívám, že seznam přečtených knih není úplně marný. Přečteno do konce (rozečtené či odložené knihy nepočítám) 64, tzn. celkem slušných 15 174 stránek. Připočteme-li k tomu počet napsaných stránek druhého dílu Ze života blbky, které jsem samozřejmě musela několikrát přečíst kvůli korekci. Není to marné, ale mohlo by to být lepší. Představa, že bych denně tupě neprohlížela facebook (protože jsem asociál a nevyhledávám osobní setkání), nesledovala desítky minut přiblblá videa (zrovna před chvílí jsem sledovala video, jak z krabice od bot a ruliček od toaletního papíru udělat vkusnou garáž pro angličáky), nepouštěla si staré seriály a filmy (které stejně znám slovo od slova)... Mohlo to být třeba dvakrát tolik knih! A těch peněz, co by mě to stálo?! No, možná se to lelkování přeci jen vyplatí.

Ale dost tlachání... Jako loni přidávám k dobru pár fotek pro inspiraci, kterou knihu si v knihovně nebo v knihkupectví příště vybrat.

Blbka
Cestující, slavící, tvořící...







Setkání s velikány 
Říká se do roka a do dne... A ono to skoro vyšlo!




Nejen knihou živ je člověk







Musím šetřit! Počkat... Viděla jsem právě výlohu plnou knih?
Knih není nikdo dost. A pokud je jich dost, dej je tam, kde máš vždycky prázdno... Do lednice.






Kniha jako inspirace pro kreativní chvilky





Pel-mel
Návrat ke stařičké klasice.


Anhtropoid? Srdcovka!

Dospělost? Ne, děkuji!


Ježíškova vnoučata! Projekt, který má smysl a moje ❤


Když si čteš o odvaze a říkáš si, že bys taky mohl zabojovat... (A až když to vyjde, tak zjistíš, co sis to vymyslel za blbost.)

 I u nás občas sněží. Toho se musí využít pro správnou zimní atmosféru.


Poslední vzpomínky na rok 2017
Sestavit přání k svátkům z mých knih byl docela oříšek. Nechtěla jsem všem popřát něco v duchu války, Mosadu či smrti (ačkoli i ta se mi tam nakonec trochu procpala). Druhá fotka je představuje mého Knižíška!




A co přinese rok 2018? Poslední fotka odlahuje začátek roku... Pak už je to jeden velký otazník :)


PS: všechny fotky jsou vlastní výroby, takže prosím nestahovat, nesdílet ani jinak nekrást ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat