pondělí 26. prosince 2016

Hledej, šmudlo...

Ahoj tati,

letošní rok se nesl v duchu knihy. Mojí knihy Ze života blbky. Doufám, že se Ti podařilo nahlédnout nějakému čtenáři přes rameno, protože bych ráda věděla Tvůj názor. Říká se, že člověk nejvíc lituje věcí, které neudělal. Já lituji toho, že jsem s tím psaním nezačala dřív... Ale... No, dost lítosti.

Loni jsem Tě potěšila písničkami a letos mám něco z mé vlastní tvorby. Neboj, vařit nebudu... Ty jsi mě přivedl ke čtení. Od malička jsi mi doporučoval hromady knih (vybavuji si, jak jsi mi asi ve dvanácti dával Vzpomínky na budoucnost, což vzhledem k mému věku a mentální vyspělosti bylo značné přecenění mé osoby). Některé z těch knih jsem přečetla, některé čtu až nyní. Na jiné se chystám. 

Mám Tě spojeného s knihami. Když Ti skončili pracovní povinnosti (jak v práci, tak doma), bylo na 80 % jisté, že Tě najdeme někde s knížkou. Ty jsi mě naučil, co je to záchodové čtení. Ty jsi mi vnucoval myšlenku, že bych měla mít přehled o hodně tématech a knihách, abych nevypadala jako totální negramota. Evidentně se to povedlo, protože knihovna mi přetéká všemožnými knihami a seznam knih k přečtení je den ode dne delší.

A teď už tedy k věci. Jak jsem už psala, mám Tě spojeného s knihami. Některé mi Tě ale připomenou více než jiné. Nakreslila jsem tedy obrázek, kde se objevuje 15 knih. Pokud bych měla nakreslit všechny, co máš doma, nebo jsi četl, byla by to epická nástěnná malba ve stylu válečné vřavy, říznutá sci-fi výjevy, kde by byl zástup detektivů, politiků, generálů i zábavných postav. Tak na to si opravdu netroufám.

Doufám, že poznáš všechny, protože někde jsem použila obálku knihy, jinde vlastní mozek. A dobře víš, že ten ne vždy dobře fungoval ruku v ruce s logikou.

Tak tedy zatím ahoj...


J.


PS: kdo by si chtěl zahrát a hádat také, ať mi napíše, co našel :)


Žádné komentáře:

Okomentovat